hocam ben dahil çoğu galatasaraylı zaten bugün puan kaybı istiyordu. oyuna bakılırsa futbolcular bile istiyor gibiydi. 2 puan yetecek şuan için. taraftarla şampiyonluk maçına çıkmanın havası bambaşka. asıl şenlik haftaya
Ne ağladınız be arkadaş, şampiyon olursun yanığınız yine geçmez çok enteresan çok..