adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 4+1 mevsimlik şampuan var stokları yeni tükendi, gayet güzel bir ürün tavsiye ederim.

tercih olarak 3-0 daha iyi gibi geliyor daha tatlı oldu sanki misali