• 02-05-2026, 22:30:12
    #10
    SeoClas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tercih olarak 3-0 daha iyi gibi geliyor daha tatlı oldu sanki misali
    Hocam 5+0 Ziraat şampuanımız da mevcut isterseniz.
  • 02-05-2026, 22:31:01
    #11
    Penisilvanya ya gidin tedavi için. El öpmek sorununuzu çözebilir alışkınsınız.
  • 02-05-2026, 22:32:02
    #12
    igtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Penisilvanya ya gidin tedavi için. El öpmek sorununuzu çözebilir alışkınsınız.
    bi doktor da sık sık halısaha ve satranç turnuvaları düzenleyin dedi ama ne alaka anlamadım
  • 02-05-2026, 22:32:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, kepek problemi yaşıyorum. bu şampuanı alsam sorun düzelir mi, yoksa varolan saçlarımı da döker mi?

    Bugün sipariş verirseniz 4 alana 1 bedava kampanyasından faydalanmanızı öneririm.
  • 02-05-2026, 22:33:24
    #14
    4ü 1 arada var yeni çıktı. Belkii sende ters etki yapabilir..
  • 02-05-2026, 22:35:59
    #15
    rion.net.tr
    Hala boş boş konular açıp sallama derdindesiniz. Şampiyonluk maçına çıkıyorsun ve 4 yiyip geri dönüyorsun Antalya küme düşmemek için elinden geleni yapacak Galatasaray o maçı da bugün ki oynadığı gibi oynarsa gösterirler sana şampuanı (Galatasaray'lıyım.)
  • 02-05-2026, 22:36:27
    #16
    Şampiyon diye okudum yaa.
  • 02-05-2026, 22:38:48
    #17
    Kepek ve yanık başka yerinizde olmalı
  • 02-05-2026, 22:39:04
    #18
    Rion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala boş boş konular açıp sallama derdindesiniz. Şampiyonluk maçına çıkıyorsun ve 4 yiyip geri dönüyorsun Antalya küme düşmemek için elinden geleni yapacak Galatasaray o maçı da bugün ki oynadığı gibi oynarsa gösterirler sana şampuanı (Galatasaray'lıyım.)
    hocam ben dahil çoğu galatasaraylı zaten bugün puan kaybı istiyordu. oyuna bakılırsa futbolcular bile istiyor gibiydi. 2 puan yetecek şuan için. taraftarla şampiyonluk maçına çıkmanın havası bambaşka. asıl şenlik haftaya