Hala boş boş konular açıp sallama derdindesiniz. Şampiyonluk maçına çıkıyorsun ve 4 yiyip geri dönüyorsun Antalya küme düşmemek için elinden geleni yapacak Galatasaray o maçı da bugün ki oynadığı gibi oynarsa gösterirler sana şampuanı (Galatasaray'lıyım.)