Popülerde sürekli berber konusu aktif.
soru sormayı ve birşeyler öğrenmeyi yadırgamıyorum ama popülerde olan bir konunun yenisini açmak bana çok etik ve doğru gelmiyor açıkçası.
burası webmaster forumu değil mi? neden bu kadar popüler oldu berberler.

