• 10-04-2026, 13:07:05
    #1
    Arkadaşlar aslında sıkıntılarımın yanında bu konu bir hiç ama dikkatimi çekti.
    Popülerde sürekli berber konusu aktif.
    soru sormayı ve birşeyler öğrenmeyi yadırgamıyorum ama popülerde olan bir konunun yenisini açmak bana çok etik ve doğru gelmiyor açıkçası.
    burası webmaster forumu değil mi? neden bu kadar popüler oldu berberler.
  • 10-04-2026, 13:08:50
    #2
    Asla bitmeyecek olan meslek. Pandemi de insanlar kendi kesmeye çalıştı, yine olmadı evlerine çağırdılar, çok mantıklı
  • 10-04-2026, 13:09:10
    #3
    Hocam zenginin malı züürtünn çenesini ağrıtırmış o hesap
  • 10-04-2026, 13:10:45
    #4
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    bi 10-15 tane daha böyle konu açılır hocam ne kadar ödüyorsunuz diye
  • 10-04-2026, 13:10:51
    #5
    Egzamadan dolayı saçlarım dökülmüştü zamanında, şükür şimdi egzama yok. Braun'un bin liraya makinesini aldım ve berbere gitmeyi bıraktım. Çok nadir giderim onda da sohbet muhabbet olsun diye
  • 10-04-2026, 13:11:00
    #6
    💰+50.000₺ PASİF GELİR
    Forumun anlık bitki örtüsü
  • 10-04-2026, 13:13:14
    #7
    Berberler harbi tam saplamacı oldu artık kime ne tutturursa yürüyorlar. El emeğidir, zart zurt geçtik artık onları herkes bir şeye emek veriyor. Günde cebine 10k atmayan berber kalmadı. Doktorlardan fazla kazanıyorlar
  • 10-04-2026, 13:19:52
    #8
    300 tlden günde 20 kişi traş edilse ortalama ayda ortalama 180k para yapar dükkan kendinin ve çalışanı yoksa 20 k gider düşsen 160 k para kalır liseden arkadaşım çıraktı kendi dükkanını açtı daha sonra başka dükkana geçti şuan 30 k kira veriyor kardeşi ve kuzeniyle yapıyor günlük 20-40 kişi arası traş ediyor ortalama ücret 400-800 arası şuan ayda 300 k net karları var
  • 10-04-2026, 13:23:37
    #9
    berber konularını eleştirmek için açtığım konu berber konusuna dönüştü ne kadar ilgi varmış berbere