Konu
ajansları kapatın berber açalım
10-04-2026, 13:10:51
#5
Tevfik
Egzamadan dolayı saçlarım dökülmüştü zamanında, şükür şimdi egzama yok. Braun'un bin liraya makinesini aldım ve berbere gitmeyi bıraktım. Çok nadir giderim onda da sohbet muhabbet olsun diye