Egzamadan dolayı saçlarım dökülmüştü zamanında, şükür şimdi egzama yok. Braun'un bin liraya makinesini aldım ve berbere gitmeyi bıraktım. Çok nadir giderim onda da sohbet muhabbet olsun diye