Konu
ajansları kapatın berber açalım
10-04-2026, 13:13:14
#7
NoWitness
Berberler harbi tam saplamacı oldu artık kime ne tutturursa yürüyorlar. El emeğidir, zart zurt geçtik artık onları herkes bir şeye emek veriyor. Günde cebine 10k atmayan berber kalmadı. Doktorlardan fazla kazanıyorlar