• 01-04-2026, 23:47:16
    #19
    Üyeliği durduruldu
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mersin ise okey, nükler tesis yanı olmalı ( nükler hava soluyalım )
    Oraya bir bomba gelirse yok oluruz 🤣
  • 01-04-2026, 23:55:40
    #20
    Yeni saadet zinciri yükleniyor.....
  • 01-04-2026, 23:56:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni saadet zinciri yükleniyor.....
    🤣🤣🤣🤣
  • 02-04-2026, 00:58:46
    #22
    50YTL veririm sonrasını kazanınca öderiz hocam.
  • 02-04-2026, 01:09:06
    #23
    50 bin kişi başı diyorsun : )
    Proje bedeli : 200 milyon desek , 400 oda olsa
    4000 kişi 50 bin Lira vermesi lazım.

    10 kişiye 1 oda düşer : )
    Her kişi 1 ay hakkı olsa. 50 bin verdim bitti yok ek giderleri'de çıkacak.

    Devre mülk bu ya
  • 02-04-2026, 02:06:45
    #24
    Cashbozum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin her kes 50bin tl koysun kendimize r10 ahalısı olarak bir otel alalım 🤣
    İmkansız der geçerim. 😂😏

    Nedeni ise: İnsan tamahkârdır. Birkaç kişi iyi gitse dahi sonradan illa ki bir bit yeniği çıkaran her daim olacaktır. Ülkede iki üç kuruş için Allah’ın verdiği kıymetli cana kıyanlar dahi varken… Çok imkansız bir ihtimal, hatta ihtimal dahi değil, doğrudan “İMKANSIZ!!”

    Maalesef.

    Ama anlık bir umutlanıyor insan tabii. 😂😏
  • 02-04-2026, 02:15:40
    #25
    Hocam kisi bası 500bin yapalım.
  • 02-04-2026, 10:45:07
    #26
    Maalesef R10 bu tür konular için eriyor
  • 02-04-2026, 22:02:46
    #27
    ben hep 50 liralık uyuyorum