• 01-04-2026, 23:30:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes 1 tl verse araba alsak derlerdi şimdi 50 bin olmuş
    1 tl artık sakız olmuyor Ortak 🤣🤣
  • 01-04-2026, 23:32:31
    #11
    BRO
    Gold üye
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes 1 tl verse araba alsak derlerdi şimdi 50 bin olmuş
    Şuan 50 bin TL bile geçinmeye yetmiyor bu devirde hocam
  • 01-04-2026, 23:33:16
    #12
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    Tarafsız olarak söylüyorum. Paralar bende toplansın. Kasa benim.
  • 01-04-2026, 23:36:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan 50 bin TL bile geçinmeye yetmiyor bu devirde hocam
    Allah’ına kurban reisim 🤣
    SyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafsız olarak söylüyorum. Paralar bende toplansın. Kasa benim.
    Paralar coşkun abide toplanacak ben 100 bin tl verdim şimdiden 🤣
  • 01-04-2026, 23:41:20
    #14
    bi 50 bin bizden çalışır
  • 01-04-2026, 23:42:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    erenakkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi 50 bin bizden çalışır
    450 Bin tl topladık şimdiden haydi beyler pamuk eller cebe 🤣
  • 01-04-2026, 23:43:29
    #16
    Bu kurumsal plus alanlar neden sürekli maxigeyik konusu açıyor
  • 01-04-2026, 23:45:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kurumsal plus alanlar neden sürekli maxigeyik konusu açıyor
    Canımız sıkılıyor neyapalım 🤣
  • 01-04-2026, 23:45:19
    #18
    Mersin ise okey, nükler tesis yanı olmalı ( nükler hava soluyalım )