Cashbozum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelin her kes 50bin tl koysun kendimize r10 ahalısı olarak bir otel alalım 🤣
İmkansız der geçerim. 😂😏

Nedeni ise: İnsan tamahkârdır. Birkaç kişi iyi gitse dahi sonradan illa ki bir bit yeniği çıkaran her daim olacaktır. Ülkede iki üç kuruş için Allah’ın verdiği kıymetli cana kıyanlar dahi varken… Çok imkansız bir ihtimal, hatta ihtimal dahi değil, doğrudan “İMKANSIZ!!”

Maalesef.

Ama anlık bir umutlanıyor insan tabii. 😂😏