• 08-10-2009, 23:17:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar Off-Topic başlıgına tıkladıgımda fenerbahçe sembolü çıkıyor sizdede oluyor mu acaba yoksa benim pcimde mi bir anormalik var?
  • 08-10-2009, 23:33:35
    #2
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Senin pc kafayı yemiş
  • 09-10-2009, 17:17:43
    #3
    Fenerbahçeliysen heryeri FB Logosu görüyorsundur
  • 09-10-2009, 17:51:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçeliysen heryeri FB Logosu görüyorsundur
    Hayır sonuna kadar gs liyim
  • 09-10-2009, 18:35:02
    #5
    Rüyalarına girmiş FB o zaman

    Bende öyle bir sorun yok.
  • 09-10-2009, 18:46:14
    #6
    10. hafta yaklaştığı içindir hocam.
  • 10-10-2009, 03:31:02
    #7
    10. haftayı sabırsızlıkla bekliyorum.
  • 10-10-2009, 22:59:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Terbiye yaklaşıyor ondandır..
  • 10-10-2009, 23:00:56
    #9
    Radmin fbliydi sanırım piskopata baglamış olabilir