Off-Topic ana başlıgına ne oluyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Off-Topic ana başlıgına ne oluyor ?
8
●
201
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Off-Topic ana başlıgına ne oluyor ?
08-10-2009, 23:17:21
#1
DiyarBlog
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar Off-Topic başlıgına tıkladıgımda fenerbahçe sembolü çıkıyor sizdede oluyor mu acaba yoksa benim pcimde mi bir anormalik var?
08-10-2009, 23:33:35
#2
iRC
Üyeliği durduruldu
Senin pc kafayı yemiş
09-10-2009, 17:17:43
#3
Syntax
Fenerbahçeliysen heryeri FB Logosu görüyorsundur
09-10-2009, 17:51:53
#4
DiyarBlog
Üyeliği durduruldu
By_vezir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fenerbahçeliysen heryeri FB Logosu görüyorsundur
Hayır sonuna kadar gs liyim
09-10-2009, 18:35:02
#5
WWW
Rüyalarına girmiş FB o zaman
Bende öyle bir sorun yok.
09-10-2009, 18:46:14
#6
BlancVier
10. hafta yaklaştığı içindir hocam.
10-10-2009, 03:31:02
#7
hostgatorturk
10. haftayı sabırsızlıkla bekliyorum.
10-10-2009, 22:59:06
#8
Faggo
Üyeliği durduruldu
Terbiye yaklaşıyor ondandır..
10-10-2009, 23:00:56
#9
Cinan
Radmin fbliydi sanırım piskopata baglamış olabilir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler