Konu
Off-Topic ana başlıgına ne oluyor ?
08-10-2009, 23:17:21
#1
DiyarBlog
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar Off-Topic başlıgına tıkladıgımda fenerbahçe sembolü çıkıyor sizdede oluyor mu acaba yoksa benim pcimde mi bir anormalik var?