Konu
Off-Topic ana başlıgına ne oluyor ?
09-10-2009, 17:51:53
#4
DiyarBlog
Üyeliği durduruldu
By_vezir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fenerbahçeliysen heryeri FB Logosu görüyorsundur
Hayır sonuna kadar gs liyim