• 22-02-2026, 00:31:42
    #1
    Hep abd başka ülkeleri karıştıracak, milyonlarca insanı öldürecek değil ya! Abd iç savaşını destekleyici içerikler üretmeye başladım. Özellikle I.C.E nefretini körüklüyorum. Yarın iç savaş çıkarsa benden bilin.

    Umarım zenciler, kalan Kızılderililer, İnkaların, Azteklerin torunları sapkın, zalim beyaz amerikalıların canına okur. Darısı İngiltere'nin ve diğer emperyalistlerin başına.

    Unutma: Karıncaya sormuşlar o bir damla suyla nereye gidiyorsun diye, karınca coca-cola fabrikasına götürüyorum demiş. Isparta'nın tüm suyunun %7'sinden fazlası iktidar tarafından coca-colaya satıldı.
  • 22-02-2026, 00:36:23
    #2
  • 22-02-2026, 00:40:58
    #3
  • 22-02-2026, 00:42:03
    #4
    Hocam bunlarla uğraşmak yerine kendinizi geliştirmeye odaklansanız mı acaba
  • 22-02-2026, 00:42:45
    #5
    Open the door!
  • 22-02-2026, 00:44:00
    #6
    aylaklık çok zor iş. bu zihniyetle ne yapabilirsin acaba. daha yapıcı ve verimli şeylerle uğraş bence.
  • 22-02-2026, 00:47:25
    #7
    doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunlarla uğraşmak yerine kendinizi geliştirmeye odaklansanız mı acaba
    Kendimi nasıl geliştirebilirim? Yol gösterir misin?
  • 22-02-2026, 00:49:54
    #8
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi nasıl geliştirebilirim? Yol gösterir misin?
    Hobilerin varsa onlarla uğraş, spor yap, kitap oku, etkinliklere katıl, sosyalleş networking yap, ai ile ilgili etkinlikleri kovala. Alanını bilmiyorum o yüzden bişey diyemem çok amaç kafanı dağıtmak.
  • 22-02-2026, 00:50:20
    #9
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylaklık çok zor iş. bu zihniyetle ne yapabilirsin acaba. daha yapıcı ve verimli şeylerle uğraş bence.
    Ne tür yapıcı şeyler yapıp aylaklıktan kurtulabilirim mesela?