Hep abd başka ülkeleri karıştıracak, milyonlarca insanı öldürecek değil ya! Abd iç savaşını destekleyici içerikler üretmeye başladım. Özellikle I.C.E nefretini körüklüyorum. Yarın iç savaş çıkarsa benden bilin.
Umarım zenciler, kalan Kızılderililer, İnkaların, Azteklerin torunları sapkın, zalim beyaz amerikalıların canına okur. Darısı İngiltere'nin ve diğer emperyalistlerin başına.
Unutma: Karıncaya sormuşlar o bir damla suyla nereye gidiyorsun diye, karınca coca-cola fabrikasına götürüyorum demiş. Isparta'nın tüm suyunun %7'sinden fazlası iktidar tarafından coca-colaya satıldı.