• 12-04-2007, 09:39:30
    #1
    Dünden beri birisi mail atıyor, benim mail adresimi osman sınav ile karıştırmış herhalde ne alakası varsa? ilk gelen maili gır gır sanıp direk sildim, ikinci bi dafa gelince cevaplayıp ben Osman Sınav değilim yanlış adrese mail atıyorsunuz dedim ama o yine mail göndermeye devam etti...

    Buyrun bende şahsın son yazdığı maili burdan ifşa ediyorum;

    "merhaba sayýn osman sýnav
    merhaba bu maili osman sınavamı yazıyorum bilmiyorum ama internetten osman
    sınavın mail adresi diye aldım sayın osman sınav bu maili sizemi atıyorum
    bilmiyorum ama yinede yazmak istiyorum siz müthis bir yonetmensiniz ve cok
    guzel cok buyuk dizler yapıyorsunuz ve izlenme rekorları kırıyor ve bu
    dizileri ve filmlerride cekmek icin bir sürü oyuncunuz var ve bende hayatta
    cok istedigim seydi bu dizde ve dizilerde oynamak ve oynamakta istiyorum ve
    bu maili onun icin size yaıyorum sayın osman sınav ben dizilerde oynamak
    istiyorum bu dizler ve ve filmlerinizde oyuncu icin yeriniz varmı bilmiyorum
    ama bunu okursanız bana yardımcı olun belki hicbir yetenegim olmayabilir ama
    ögrenebilirim egtimi varsa egitimini alırım bir oyuncu daha yetistirmis
    olursunuz cok kisiler sizin sayenizde ekmek yiyiyor ve bir kisiye daah ekmek
    yedirmek ve hayalini gerceklestirmenizi isterim ve bunun icin size mail
    atıyorum eger böyle bir imkan varsa lutfen bana yardım edin bu konuda
    yardımcı olun cok istiyorum oyuncu olmayı ve oynamayı eger böyle bir imkan
    varsa ve yardımcı olabilirseniz lütfen bana yardım olun mail adresim bu eger
    bir mail falan atarsanız okurum sayın osaman sınav mehmetxxx@hotmail.com
    sinan_xxxx@hotmail.com bunlar mail adresim 0542 798 xx xx buda cep
    telefon numaram eger böyle bir imkan varsa sizden habaer beklerim simdiden
    tsk eder sonsuz saygılarımı sunarım mehmet akyıldız"

    Mail adresini ve cep telefonunu sansürledim...
    Değerli Osman Sınav hayranı, benim Osman Sınav'la bi alakam yok. Ala ala çattık ya.
  • 12-04-2007, 09:54:07
    #2
    Muahahah koptum ya insanların aklına ne ilginç şeyler geliyor bari kırmasaydın en azından bir cevap atsaydın tmm yaparıs gibisinden
  • 12-04-2007, 10:57:17
    #3
    bende uğur boral ın fan sitesi vardı.

    Hergün 1-2mail alıyordum.Sitede bu domain satılıktır.İletişim icin form koymuştum.Adamlar hayranlıklarını anlatıyorlar.
    100Mail içinden 20tanesi de hep menfaat forma isteyenmi dersin,krampon mu herşey isteniyor.Amaç o kişiyi sevmek fln değil ama yalakalık yapıp birşey istemek.Ben kurtuldum darısı başına
  • 12-04-2007, 19:41:16
    #4
    Yurdum insanı ne kadar meraklı böyle şeylere daha yazı yazmasını bilmiyor oyuncu olacak. Eğitimi varsa alayım diyor var tabi git Sanat Okulu'na töbe töbe
  • 12-04-2007, 20:44:24
    #5
    ben de gaffur fan sitsi açmıştım msn inm 57 kişi iken 250 kişi oldu teknik destek için msn vereyim dedim msn açılırken pc kasılıyor Yurdum insanı çok saf ne dersen onu yapıyor