bende uğur boral ın fan sitesi vardı.
Hergün 1-2mail alıyordum.Sitede bu domain satılıktır.İletişim icin form koymuştum.Adamlar hayranlıklarını anlatıyorlar.
100Mail içinden 20tanesi de hep menfaat forma isteyenmi dersin,krampon mu herşey isteniyor.Amaç o kişiyi sevmek fln değil ama yalakalık yapıp birşey istemek.Ben kurtuldum darısı başına