Konu
Bir Osman Sınav hayranı ve Ben...
12-04-2007, 20:44:24
#5
izmirli_
ben de gaffur fan sitsi açmıştım msn inm 57 kişi iken 250 kişi oldu teknik destek için msn vereyim dedim msn açılırken pc kasılıyor
Yurdum insanı çok saf ne dersen onu yapıyor