• 11-04-2007, 14:54:13
    #1
    Bazı arkadaslardan etkılendım ve duygulandım barı dedım bende scrıptlerımı satayım dedım
    örn:
    https://www.r10.net/site-satisi/45643...iti-super.html

    Kendı Yazmıs oldugum scrıptlerımı Satıyorum Hepsı asagıda
    1 Kendım yazdım cızdım karaladım
    2 super,mega,hobaaaaaa
    3 ilk kodlamam
    4 ılgılenemedıgımden dolayı satacam SATILDI
    5
    Lutfen cıddı alıcılar teklıf yapsın konuyu geyıge sarmayın
    scrıptlerı alacaklara domaınlerıde hedıye edıp uzerıne bıde 3 ay reseller verecem

    Devır Icın Gereklı Belgeler:
    4 vesıkalık 1 boy fotograf
    ılmuhaber
    nufus kayıt ornegı
    temız kagıdı
    Lıse dıploması
    Velı ızın belgesı(taahutname)
    vergı numaranız
  • 11-04-2007, 14:57:58
    #2
    açık arttırma ne zaman bitiyo

    youtube.com için 2 ytl
  • 11-04-2007, 14:59:37
    #3
    Evt youtube Murat cem de
    @Kıra parasını toplayınca bıtecek acık arttırma
  • 11-04-2007, 15:00:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bu adam dolandırıcıdır

    benim scriptlerimi satıyor
  • 11-04-2007, 15:04:18
    #5
    Kesınlıkle kendım yazdım
    2 adet satılmıstır
    satısa devam lutfen baltalamayınız
    beceremıyorsunuz barı camur atmayın
  • 11-04-2007, 15:04:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yahoo!

    sadece bu scripte 3 ytl çakıyorum
  • 11-04-2007, 15:05:24
    #7
    5 ytl ile devam ediyorum
  • 11-04-2007, 15:06:07
    #8
    yenı alıcılara kodları yenıden yazacagım ıcın bozulma dertlerı olmayacak
    herkese taze scrıpt verecem
  • 11-04-2007, 15:06:41
    #9
    kardeş gooleye popup reklam alıyor musun.

    alıyorsan 1 gün deneme yapmak istiyorum