Sitelerimi Satıyorum 1 YTL
69
●1.738
- 11-04-2007, 15:57:36Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet script varez kodlaması tamamen bana ait, arkadaş iznim olmadan satıyor
scriptimi satan arkadaşı kınıyorum
- 11-04-2007, 16:48:41evet o scripti banada sattı 4 ytl gönderdim dekontu var ama adam ortalıktan kaybolup beni telefon defterinden hatta denizli çıkışlı tüm telefonları kendi telefonundan engelledi.Yarın ilk işim 9:30 - 11 arası Denizli Başsavcılığına gidip suçlamada bulunacağım,
Ben yandım siz yanmayın sakın almayın 4 ytl burda 8 ekmek eder.Gidin çoluğunuzun çocuğunuzun karnını doyurun.!