Bazı arkadaslardan etkılendım ve duygulandım barı dedım bende scrıptlerımı satayım dedım
örn:
https://www.r10.net/site-satisi/45643...iti-super.html

Kendı Yazmıs oldugum scrıptlerımı Satıyorum Hepsı asagıda
1 Kendım yazdım cızdım karaladım
2 super,mega,hobaaaaaa
3 ilk kodlamam
4 ılgılenemedıgımden dolayı satacam SATILDI
5
Lutfen cıddı alıcılar teklıf yapsın konuyu geyıge sarmayın
scrıptlerı alacaklara domaınlerıde hedıye edıp uzerıne bıde 3 ay reseller verecem

Devır Icın Gereklı Belgeler:
4 vesıkalık 1 boy fotograf
ılmuhaber
nufus kayıt ornegı
temız kagıdı
Lıse dıploması
Velı ızın belgesı(taahutname)
vergı numaranız