• 06-11-2025, 13:40:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Mesela forumda x kişisi banlanır veya y kişisi dolandı* gibisinden kendi kendinize söylediğiniz ve doğru çıktığı oluyor mu 😅
  • 06-11-2025, 13:41:36
    #2
    evet oluyo ama isim vermek olmaz
  • 06-11-2025, 13:42:21
    #3
    SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Mesela forumda x kişisi banlanır veya y kişisi dolandı* gibisinden kendi kendinize söylediğiniz ve doğru çıktığı oluyor mu 😅
    Forumda zamanında droidpeak için banlanır demiştim, banlandı ama şakşakçıları banlanmadı, şimdi buna kim zamanında destek olduysa, onlarda banlanacak, 2-3 kişi daha var banlanması gereken bunun gibi.
  • 06-11-2025, 13:42:23
    #4
    MegDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet oluyo ama isim vermek olmaz
    X banlanmakta geç kaldı gibi geliyor bana Y de işlere başlamış 😅
  • 06-11-2025, 13:45:28
    #5
    Ben demiştim demeyi sevmiyorum.
    Akıl ve mantık almıyorsa zaten o kişide sorun vardır. Her insan bunun muhakemesini yapabilmeli.
    Muhakeme yoksa zaten olumsuzluklar bu şekilde başlıyor.


    Uyanık olun kişileri iyi analiz edin
  • 06-11-2025, 13:50:32
    #6
    Bir tek ben böyle hastayım sanıyordum. Genelde yüksek perdeden konuşan ya da Çok rahat gelir garantisi verenler banlanıyor. Ha bir de benim hizmet alıp mağdur edildiklerim de var. Hakkımı aramaya kalmadan banlanıyorlar
  • 06-11-2025, 13:56:15
    #7
    Dolandırılanlara nedense acımıyorum. xxxxxx tutarda ticaret yap ortada ne anlaşma ne sözleşme var yine aynı şekilde 1 milyar dolar kazandıran ebook 150 tlden açık arttırmada. Bunlara inanlara elimde satılık köprü var Şahsen ben xxxxxx tutarda iş verecek olsam maaşlı çalışan olarak yanıma birini alırım hem daha sağlam olur tanımadığı etmediği adama şak diye parayı gönderenlerde ne bilim. Özellikle bu ebook tüccarlığının yasaklanması lazım
  • 06-11-2025, 13:59:18
    #8
    Genelde çorba ikram edenler banlanıyor