Merhaba arkadaşlar.
Mesela forumda x kişisi banlanır veya y kişisi dolandı* gibisinden kendi kendinize söylediğiniz ve doğru çıktığı oluyor mu 😅
Kendi kendime bahis alıyorum
7
●324
- 06-11-2025, 13:42:21Forumda zamanında droidpeak için banlanır demiştim, banlandı ama şakşakçıları banlanmadı, şimdi buna kim zamanında destek olduysa, onlarda banlanacak, 2-3 kişi daha var banlanması gereken bunun gibi.SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2025, 13:42:23X banlanmakta geç kaldı gibi geliyor bana Y de işlere başlamış 😅MegDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2025, 13:45:28Ben demiştim demeyi sevmiyorum.
Akıl ve mantık almıyorsa zaten o kişide sorun vardır. Her insan bunun muhakemesini yapabilmeli.
Muhakeme yoksa zaten olumsuzluklar bu şekilde başlıyor.
Uyanık olun kişileri iyi analiz edin
- 06-11-2025, 13:56:15Dolandırılanlara nedense acımıyorum. xxxxxx tutarda ticaret yap ortada ne anlaşma ne sözleşme var yine aynı şekilde 1 milyar dolar kazandıran ebook 150 tlden açık arttırmada. Bunlara inanlara elimde satılık köprü var
Şahsen ben xxxxxx tutarda iş verecek olsam maaşlı çalışan olarak yanıma birini alırım hem daha sağlam olur tanımadığı etmediği adama şak diye parayı gönderenlerde ne bilim. Özellikle bu ebook tüccarlığının yasaklanması lazım