Ben demiştim demeyi sevmiyorum.
Akıl ve mantık almıyorsa zaten o kişide sorun vardır. Her insan bunun muhakemesini yapabilmeli.
Muhakeme yoksa zaten olumsuzluklar bu şekilde başlıyor.


Uyanık olun kişileri iyi analiz edin