Merhaba arkadaşlar.
Mesela forumda x kişisi banlanır veya y kişisi dolandı* gibisinden kendi kendinize söylediğiniz ve doğru çıktığı oluyor mu 😅
Forumda zamanında droidpeak için banlanır demiştim, banlandı ama şakşakçıları banlanmadı, şimdi buna kim zamanında destek olduysa, onlarda banlanacak, 2-3 kişi daha var banlanması gereken bunun gibi.