gece gece bedduamızı yedik
12
●548
- 22-06-2025, 02:17:52kral vallahi bisi yok yaAFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlısıMeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-06-2025, 02:20:03Başkan yabana atma çünkü ilerde olumsuz ne yaşarsan yaşa bu aklına gelecek fakat çokta kafanı takma olmuyorsa olmuyordur bir karar verdiysen zaten enine boyuna düşünmüşsündür. Sırf beddua etti vs diye geri dönmeyi düşünme.
Hakkınızda hayırlısı olsun
- 22-06-2025, 02:20:15En iyisi bu kız işinden uzak durmak. Hem vaktin gidiyor hem onca verdiğin emeğin. Hayırlısı olsun hakkınızda
- 22-06-2025, 02:20:38Cem kız dökdürmüş harbi harbi, merak ettim şu anda ne yaşadığını cidden. Ama arkadaşımın da dediği gibi hayırlısı, ama tutar tutmaz o Allah'a kalmış, çok kasma boş ver.cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2025, 02:21:36yok kanka benlik bisi yok 50 kere barışıp atışarak ayrılmışızdır sadece noktayı koydum. aldatma vs herhangi bir şey yokTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle