• 22-06-2025, 02:14:03
    #1
    —-edit
  • 22-06-2025, 02:16:25
    #2
    Cem bu kız ne yaşadı ki bu kadar beddua ediyor. 😀
  • 22-06-2025, 02:17:14
    #3
    Aşkta edilen beddua tutar.
    Allah yardımcın olsun hocam
  • 22-06-2025, 02:17:52
    #4
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem bu kız ne yaşadı ki bu kadar beddua ediyor. 😀
    kral vallahi bisi yok ya
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşkta edilen beddua tutar.
    Allah yardımcın olsun hocam
    hayırlısı
  • 22-06-2025, 02:20:03
    #5
    Gold üye
    Başkan yabana atma çünkü ilerde olumsuz ne yaşarsan yaşa bu aklına gelecek fakat çokta kafanı takma olmuyorsa olmuyordur bir karar verdiysen zaten enine boyuna düşünmüşsündür. Sırf beddua etti vs diye geri dönmeyi düşünme.
    Hakkınızda hayırlısı olsun
  • 22-06-2025, 02:20:03
    #6
    senlik birşey gibi geldi kanka bana kızlar kolay kolay böyle yazılar olmaz kim bilir ne yaptın
  • 22-06-2025, 02:20:15
    #7
    En iyisi bu kız işinden uzak durmak. Hem vaktin gidiyor hem onca verdiğin emeğin. Hayırlısı olsun hakkınızda
  • 22-06-2025, 02:20:38
    #8
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral vallahi bisi yok ya
    Cem kız dökdürmüş harbi harbi, merak ettim şu anda ne yaşadığını cidden. Ama arkadaşımın da dediği gibi hayırlısı, ama tutar tutmaz o Allah'a kalmış, çok kasma boş ver.
  • 22-06-2025, 02:21:36
    #9
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senlik birşey gibi geldi kanka bana kızlar kolay kolay böyle yazılar olmaz kim bilir ne yaptın
    yok kanka benlik bisi yok 50 kere barışıp atışarak ayrılmışızdır sadece noktayı koydum. aldatma vs herhangi bir şey yok