Başkan yabana atma çünkü ilerde olumsuz ne yaşarsan yaşa bu aklına gelecek fakat çokta kafanı takma olmuyorsa olmuyordur bir karar verdiysen zaten enine boyuna düşünmüşsündür. Sırf beddua etti vs diye geri dönmeyi düşünme.
Hakkınızda hayırlısı olsun