A.AY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Y Kuşağı - Ahım var :)
13
●322
- 23-04-2025, 00:30:41Aynen hocam zaman nasıl bu kadar hızlı geçti bazen aklıma geliyor kendimi kötü hissediyorum. O kadar güzel günlerdi ki insan hep öyle gidecek sanıyor maalesef yolun yarısına geldik.serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2025, 00:53:11200 tane resim varmış postta, alıntıda 80 tane vardı düzelttim spoiler olarak ekledim.serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel maziye götürüyor. - 23-04-2025, 02:35:56mahalle maçları, misketler, tasolar, kartlar daha aklıma ilk gelenler bunlar. Keşke o dönemlere geri dönsek gerçekten şu an olduğundan daha mutluyduk. Kimse bu kadar asabi, sinirli değildi. İnsanlar mutluydu en azından konu komşu denen bi adet vardı herkes birbirine giderdi.
Ne olduk nasıl olduk bilmiyorum da çok kötü olduk. O kesin. Allah sonumuzu hayra çıkarsın. - 23-04-2025, 08:49:35içine (son dönemde) doğanlarda her şeyi bildim sansın

türkiye için değişim dönemi kesinlikle 1980-2000
diğer batı ülkeleri bizden 50-100 sene öndeler maalesef darp edip her şeyimizi sömürdükleri için
ellerinde milyonların kanı var. parası olsa ne olur, refahı olsa ne olur. vatanımı değişmem.
benim de ahım varmış

