serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 yaş şiirini okuduğum zaman daha ilkokuldaydım. Dün gibi hatırlıyorum inan. 35 yaş o zaman bana o kadar büyük gelirdi ki. Şimdi ise 35 yaşındayım. Dante gibi ortasındayım ömrün.
Aynen hocam zaman nasıl bu kadar hızlı geçti bazen aklıma geliyor kendimi kötü hissediyorum. O kadar güzel günlerdi ki insan hep öyle gidecek sanıyor maalesef yolun yarısına geldik.