mahalle maçları, misketler, tasolar, kartlar… daha aklıma ilk gelenler bunlar. Keşke o dönemlere geri dönsek gerçekten şu an olduğundan daha mutluyduk. Kimse bu kadar asabi, sinirli değildi. İnsanlar mutluydu en azından konu komşu denen bi adet vardı herkes birbirine giderdi.

Ne olduk nasıl olduk bilmiyorum da çok kötü olduk. O kesin. Allah sonumuzu hayra çıkarsın.