• 02-04-2025, 16:26:06
    #2
    g29
  • 02-04-2025, 16:26:52
    #3
    ustada h100 vardı izleye izleye ulan dedim bi deneyeyim usta gitti fabrikaya görüşmeye anahtarı üstünde bıraktı geçtim direksiyona bi baktım sürüyorum
  • 02-04-2025, 16:28:23
    #4
    küçükken babam öğretiyordu her fırsatta koltuğa beni oturtuyordu onun sayesinde öğrendim
  • 02-04-2025, 16:29:14
    #5
    96 senesinde sürdüm ilk arabamı kartal SLX di işe giderken otobüs duraktan kalkana kadar ben taksiyi sürerdim. Ve hemen hemen 30 sene üzerine arabam oldu 😳😳
  • 02-04-2025, 16:34:30
    #6
    2 sene önce kursa gittim tamamen orda öğrendim çalıştırmayı bile bilmiyordum. şimdi arabasız hiçbir yere gidemiyorum
  • 02-04-2025, 16:34:36
    #7
    İlk arabam 2006 golf tü evlendim sene 2017 bingole gittik görev icabi araba kullanmayı da limoni biliyorum.
    Bilgim var ama tecrübe yok
    Bingöl de Bi deprem oldu hanım tutturdu burda duramam eee ne yapacaz Konya ya gidelim annesinin oraya la araba kullanmayı adam gibi bilmiyorum.
    Deli cesareti mi desem ne desem Bingöl den Konya ya karlı havada o Sivas Gürün tarafından aman ya Rabbım sanki 40 yıllık şoförüm. O gün bugündür araba ve turevlerine dair herseyi kullanabiliyorum Allah vergisi bir yetenek sanırım 😁
  • 02-04-2025, 16:36:04
    #8
    Kursta
  • 02-04-2025, 16:42:14
    #9
    Normalde kursa gidiyordum ama direksiyon kısmını direkt babamdan öğrendim diyebilirim.