İlk arabam 2006 golf tü evlendim sene 2017 bingole gittik görev icabi araba kullanmayı da limoni biliyorum.
Bilgim var ama tecrübe yok
Bingöl de Bi deprem oldu hanım tutturdu burda duramam eee ne yapacaz Konya ya gidelim annesinin oraya la araba kullanmayı adam gibi bilmiyorum.
Deli cesareti mi desem ne desem Bingöl den Konya ya karlı havada o Sivas Gürün tarafından aman ya Rabbım sanki 40 yıllık şoförüm. O gün bugündür araba ve turevlerine dair herseyi kullanabiliyorum Allah vergisi bir yetenek sanırım 😁