Konu
Araba kullanmayı nasıl öğrendiniz :)
02-04-2025, 16:29:14
#5
Deepspace
96 senesinde sürdüm ilk arabamı kartal SLX di işe giderken otobüs duraktan kalkana kadar ben taksiyi sürerdim. Ve hemen hemen 30 sene üzerine arabam oldu 😳😳