• 23-08-2009, 17:34:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    toplum bozuluyo .. .. .. ..
  • 23-08-2009, 17:35:56
    #11
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız oldugu ne malum
    dostum erkek olduğuda belli değil ama
  • 23-08-2009, 17:37:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Var bu işte bir bit yeniği :P
  • 23-08-2009, 17:38:21
    #13
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum erkek olduğuda belli değil ama
    Biri eger mesaj atarken ben şunlarla kamera acısıyorum , kameralı görüşüyorum kız kıza konuşalım diyorsa %94 oranında erkektir cok abaza var kız msnleri acıp milleti kandırmaya calısan benim fikrim budur ayrıca ülkede kızmı yok anasını satayım sanalda kız arıyor kız kıza konuşacakmış 1 Ufak Numaralar bunlar herkesin görüşü belli benim bu yüzde yüz erkek
  • 23-08-2009, 17:43:00
    #14
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri eger mesaj atarken ben şunlarla kamera acısıyorum , kameralı görüşüyorum kız kıza konuşalım diyorsa %94 oranında erkektir cok abaza var kız msnleri acıp milleti kandırmaya calısan benim fikrim budur ayrıca ülkede kızmı yok anasını satayım sanalda kız arıyor kız kıza konuşacakmış 1 Ufak Numaralar bunlar herkesin görüşü belli benim bu yüzde yüz erkek
    Dostum sen nerden biliyosun bu numaraları şaka yapıyorum ha . Sende haklısın milletimiz 10 yaşındaki çocuklarla bile ilgilenmeye başlamış yazık yahu nasıl bir toplum olmuşuz.
  • 23-08-2009, 17:44:06
    #15
    By_OzquR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen nerden biliyosun bu numaraları şaka yapıyorum ha . Sende haklısın milletimiz 10 yaşındaki çocuklarla bile ilgilenmeye başlamış yazık yahu nasıl bir toplum olmuşuz.
    aynen düşünün birinden site satın alıyorsunuz bakıyorsun adam kendi siteni sana satmaya kalkıyor toplum cok bozuldu cok
  • 23-08-2009, 18:49:35
    #16
    Hepsi sitesinden azmı para kaldırmadım be
    Çok reklamlara tıklıyorlar çok
    Blog bendede vardı hepsi bi sinama filmi çekecekmiş aynıları bloglara geliyordu ama forumda böyle olmuyor forum daha komikdi
    hepsin üyelerinin hayatını ekliyon kızlar yazıyor selam tanısalım sizi çok seviyom cevap verin lütden daha sonra smforumda ben yeni üyelere otomatik özel mesaj yaptım ona çok komik mesajlar geliyordu daha sonrası satış
    O parada hayırlı bir iş için gitti.
  • 23-08-2009, 22:07:37
    #17
    Saboces'e katılıyorum.Benim de büyük bir grubun fan sitesi var.Günde 50'den fazla mesaj yağıyor bloguma.Her gün içlerinden bu tip mesajları ayıklıyorum.Mesaj içinde mail adresi vs çıkmamasına ve bunları onaylamamaya uğraş veriyorum.Saboces'in sitesinde olduğu gibi bu tip şeylerle ufak kızları kandırıp kötü yollara düşürmeye çalıştıklarına inanıyorum.
  • 24-08-2009, 04:27:18
    #18
    10 yaşındaki kız olsa yazacağı mesaj şu olur kardeşimden biliyorum 8 yaşında hadise manyağı bir kız;
    "Hadise seni çok seviyorum msn adresimi veriyorum ...@hotmail.com ekle konuşalım bize gelirsen süper olur." tam hatırlamıyorum ama bunun gibiydi hatta daha saçmaydı sonra kafasını bi okşadım dedim güzel kardeşim öyle her yere msn adresini yazma sonra anlaştık gönderdim. Bir daha da görmedim.