• 23-08-2009, 16:55:36
    #1
    Hepsi 1 grubunun sitesi var bende neyse yorumları onaylarken şu abaza elemanın yorumları dikkatimi çekti yuh diyorum söz sizin





    Alıntı
    slm ben ecrin nisa grup hepsinin büyük bi hayranınıyım hatta onlarla yazışıyom kamerayı açıyolar süper bi grup
  • 23-08-2009, 16:59:57
    #2
    Dostum abazalıkla ne alakası var bu mesajların ?

    Kız 10 yaşında ve msnde yazışacak kız arkadaş arıyor. Şimdi kız kıza yazınca bize başka şeyler çağrıştırıyor ama emin ol onun için öyle değil.

    Oyun sitelerindeki çoğu çocuk ordaki kişilerle msnde konuşuyor zaman geçiriyor. 10 yaşındaki çocuğun çevresi kısıtlı olduğundan siteden arkadaş arıyor hemde sadece kız olmasını belirtiyor ne olur olmaz diye, hava atmak için de hepsi grubuyla msnde konuştuğunu yazmış.

    Bence sen mesajı yanlış anlamışsın abazalık bir durum yok.
  • 23-08-2009, 17:01:36
    #3
    Alıntı
    Kız 10 yaşında ve msnde yazışacak kız arkadaş arıyor. Şimdi kız kıza yazınca bize başka şeyler çağrıştırıyor ama emin ol onun için öyle değil.
    Kız oldugu ne malum
  • 23-08-2009, 17:01:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum abazalıkla ne alakası var bu mesajların ?

    Kız 10 yaşında ve msnde yazışacak kız arkadaş arıyor. Şimdi kız kıza yazınca bize başka şeyler çağrıştırıyor ama emin ol onun için öyle değil.

    Oyun sitelerindeki çoğu çocuk ordaki kişilerle msnde konuşuyor zaman geçiriyor. 10 yaşındaki çocuğun çevresi kısıtlı olduğundan siteden arkadaş arıyor hemde sadece kız olmasını belirtiyor ne olur olmaz diye, hava atmak için de hepsi grubuyla msnde konuştuğunu yazmış.

    Bence sen mesajı yanlış anlamışsın abazalık bir durum yok.
    Bence bir erkek kendini öyle kızmış gibi göstermeye çalışmış
  • 23-08-2009, 17:03:31
    #5
    Sitelerinizin yorum kısımlarında msn verilmemesine dikkat edin lütfen, özellikle de küçük kız çocuklarının girdiği sitelerde, geçen bi yerde okumuştum sapık yaşlı herifler bu tip numaralarla küçük kızların msnlerini almaya çalışıyorlarmış, aman dikkat.
  • 23-08-2009, 17:11:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    abazalıkla alakası yok.
  • 23-08-2009, 17:12:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız oldugu ne malum
    süperdi
  • 23-08-2009, 17:12:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kız asla Kız arkadaş arama
  • 23-08-2009, 17:32:28
    #9
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum abazalıkla ne alakası var bu mesajların ?

    Kız 10 yaşında ve msnde yazışacak kız arkadaş arıyor. Şimdi kız kıza yazınca bize başka şeyler çağrıştırıyor ama emin ol onun için öyle değil.

    Oyun sitelerindeki çoğu çocuk ordaki kişilerle msnde konuşuyor zaman geçiriyor. 10 yaşındaki çocuğun çevresi kısıtlı olduğundan siteden arkadaş arıyor hemde sadece kız olmasını belirtiyor ne olur olmaz diye, hava atmak için de hepsi grubuyla msnde konuştuğunu yazmış.

    Bence sen mesajı yanlış anlamışsın abazalık bir durum yok.

    Aga sen bu mesajın 10 yaşındaki kızın attığına inanıyormusun. Bu tarzda bir sürü mesajı var bu şahsın. Şahsen ben abaza olduğuna inanıyorum.

    " slm ben ecrin nisa grup hepsinin büyük bi hayranınıyım hatta onlarla yazışıyom kamerayı açıyolar süper bi grup"