10 yaşındaki kız olsa yazacağı mesaj şu olur kardeşimden biliyorum 8 yaşında hadise manyağı bir kız;
"Hadise seni çok seviyorum msn adresimi veriyorum ...@hotmail.com ekle konuşalım bize gelirsen süper olur." tam hatırlamıyorum ama bunun gibiydi hatta daha saçmaydı sonra kafasını bi okşadım dedim güzel kardeşim öyle her yere msn adresini yazma sonra anlaştık gönderdim. Bir daha da görmedim.