• 04-02-2025, 23:36:39
    #1
    konuyu maxi geyiğe açmayı daha uygun buldum.

    Sizce İşçilerin istekleri doğrumu

    https://www.haberler.com/guncel/izmi...333916-haberi/

    Keşke sesleri daha tepeye çıksa.
  • 04-02-2025, 23:40:34
    #2
    Ekmeğin 150
    1 paket sigaranın 400
    Kırsalda dahi ev kiralarının en az 60k olduğu bir türkiyede mümkün.
  • 04-02-2025, 23:40:36
    #3
    Çok doğru. Açlık sınırı altında yaşamak hiç insani değil. Keşke tüm yurt genelinde herkes açlık sınırı üzerinde insani bir hayat sürecek para kazansa. Enflasyon olurmuş, şirket batarmış. Yönetenlerin sorunu. Seçmeyin kardeşim o zaman çok basit. İsviçre’de yaşayan insan da orada enflasyon olmuyor da sende niye oluyor, demek ki işleyişte sorun maaşta değil üretim kalitesinde, sayısında, fiyatında vb. Buna da endüstri mühendisi ve ekonomistler yorum yapsın amaaaan

    jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu maxi geyiğe açmayı daha uygun buldum.

    Sizce İşçilerin istekleri doğrumu

    https://www.haberler.com/guncel/izmi...333916-haberi/

    Keşke sesleri daha tepeye çıksa.
  • 04-02-2025, 23:41:37
    #4
    Asgari ücretin 22bin lira olduğu dönemde, 30-35bin lira maaş aralığında o işleri kabul edebilecek çok fazla insan olduğu kanaatindeyim. Sendikaların boşa insanları gazlaması, mantıklı bir istek değil çünkü. Gönül ister herkes istediği maaşı alabilsin ama günümüz şartlarında pek mümkün görünmüyor, ki başka bir partinin belediyesi olsa, bu sendikalar bu kadar sesini çıkaramazdı
  • 04-02-2025, 23:44:01
    #5
    Haberin Başlığı "X Belediyeyi Zora Sokan Destek"
    Görende zannedecek ülkeyi X yönetiyor.

    Neyse.
  • 05-02-2025, 00:15:03
    #6
    Hani diyorlarya istanbu çöpten geçiliyordu sular akmıyordu diye, işte sebebi bu tip fırsatçılar. O zamanlar istanbul belediyesinde çöpçünün maaşı doktordan fazlaydı. Ama yinede grev yaparlardı. Belediye sosyal demokrat olunca orta yol bulmaya çalışırdı. Olan vatandaşa oldu. Refah partisi başa gelince, maaş bu işine gelen çalışır, gelmeyen ise s. olur gider dedi ve tüm sesler kesildi. Gönül isterski herkes 200k maaş alsın bolluk içinde yaşasın ama öyle bir dünya da yok Türkiye'de yok. Öğretmenin 50k maaş aldığı ülkede vasıfsız işçinin alacağı para bu değil. Bunların yapmak istediği krizi fırsata çevirmeye çalışmaktan başka bir şey değil.
  • 05-02-2025, 01:46:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Halk haklı.