Asgari ücretin 22bin lira olduğu dönemde, 30-35bin lira maaş aralığında o işleri kabul edebilecek çok fazla insan olduğu kanaatindeyim. Sendikaların boşa insanları gazlaması, mantıklı bir istek değil çünkü. Gönül ister herkes istediği maaşı alabilsin ama günümüz şartlarında pek mümkün görünmüyor, ki başka bir partinin belediyesi olsa, bu sendikalar bu kadar sesini çıkaramazdı