Hani diyorlarya istanbu çöpten geçiliyordu sular akmıyordu diye, işte sebebi bu tip fırsatçılar. O zamanlar istanbul belediyesinde çöpçünün maaşı doktordan fazlaydı. Ama yinede grev yaparlardı. Belediye sosyal demokrat olunca orta yol bulmaya çalışırdı. Olan vatandaşa oldu. Refah partisi başa gelince, maaş bu işine gelen çalışır, gelmeyen ise s. olur gider dedi ve tüm sesler kesildi. Gönül isterski herkes 200k maaş alsın bolluk içinde yaşasın ama öyle bir dünya da yok Türkiye'de yok. Öğretmenin 50k maaş aldığı ülkede vasıfsız işçinin alacağı para bu değil. Bunların yapmak istediği krizi fırsata çevirmeye çalışmaktan başka bir şey değil.