Çok doğru. Açlık sınırı altında yaşamak hiç insani değil. Keşke tüm yurt genelinde herkes açlık sınırı üzerinde insani bir hayat sürecek para kazansa. Enflasyon olurmuş, şirket batarmış. Yönetenlerin sorunu. Seçmeyin kardeşim o zaman çok basit. İsviçrede yaşayan insan da orada enflasyon olmuyor da sende niye oluyor, demek ki işleyişte sorun maaşta değil üretim kalitesinde, sayısında, fiyatında vb. Buna da endüstri mühendisi ve ekonomistler yorum yapsın amaaaan