Çok doğru. Açlık sınırı altında yaşamak hiç insani değil. Keşke tüm yurt genelinde herkes açlık sınırı üzerinde insani bir hayat sürecek para kazansa. Enflasyon olurmuş, şirket batarmış. Yönetenlerin sorunu. Seçmeyin kardeşim o zaman çok basit. İsviçre’de yaşayan insan da orada enflasyon olmuyor da sende niye oluyor, demek ki işleyişte sorun maaşta değil üretim kalitesinde, sayısında, fiyatında vb. Buna da endüstri mühendisi ve ekonomistler yorum yapsın amaaaan

jeaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu maxi geyiğe açmayı daha uygun buldum.

Sizce İşçilerin istekleri doğrumu

https://www.haberler.com/guncel/izmi...333916-haberi/

Keşke sesleri daha tepeye çıksa.