• 01-11-2024, 19:37:42
    #10
    Maxi geyik e çekelim konuyu bence.
  • 01-11-2024, 19:39:16
    #11
    @mertzafer hocam konuyu maxi ye çekebilir miyiz
  • 01-11-2024, 19:42:26
    #12
    tunccaycan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir baba yiğit var mıdır Elimdeki köprüyü satın alıcak.
    Hizmet bedeli olarak fatura kesebilirim, 12 taksit yaparım.. Yeterince cesur musun
  • 01-11-2024, 19:43:04
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet bedeli olarak fatura kesebilirim, 12 taksit yaparım.. Yeterince cesur musun
    pm bekliyorum.
  • 01-11-2024, 20:55:02
    #14
    Sülün Osman ;

    Kardeşim ihtiyaç fazlası bayan doktordan alınma , temiz kullanılmış , bakımları düzenli yapılan , müşterisi oturmuş acil satılık köprü var ilgilenir misin ?

    Kelepir bir fiyata bırakıcam. Düşünür müsün ?

    ( Abim kusura bakma ben gemi kaptanıyım , cüzdanım ws gemide kaldı şu 5000$ parfümü sana 3000₺ versem kabul eder misin ? )
  • 02-11-2024, 00:31:45
    #15
    ajansec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaha ben kod yazarken canım sıkılıyor r10.net yazıyorum enterliyorum içerdeyim sonra bir konu açıyorum güzel dostlar var burda ara sıra makara yapıyoruz ara sıra ticaret
    Modum düşmüştü yorulmuştum bu konu gülümsetti saol.
  • 02-11-2024, 10:06:39
    #16
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    ajansec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küfür mü ettim siyaset mi yaptım hocam ? neyden rahatsız oldunuz anlamadım
    Para istemek yasak.
  • 02-11-2024, 22:25:28
    #17
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para istemek yasak.
    IBAN nerde?
  • 02-11-2024, 22:26:19
    #18
    Waif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modum düşmüştü yorulmuştum bu konu gülümsetti saol.
    ne demek hocam