ajansec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vallaha ben kod yazarken canım sıkılıyor r10.net yazıyorum enterliyorum içerdeyim sonra bir konu açıyorum güzel dostlar var burda ara sıra makara yapıyoruz ara sıra ticaret
Modum düşmüştü yorulmuştum bu konu gülümsetti saol.