tunccaycan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir baba yiğit var mıdır Elimdeki köprüyü satın alıcak.
Hizmet bedeli olarak fatura kesebilirim, 12 taksit yaparım.. Yeterince cesur musun