r10 kadar vakit ayırdiğim bir diğer sitedir burası. bir kaç ssde ben paylaşayım
[media]http://img406.imageshack.us/img406/2747/wctu6vj3.jpg[/media]
bu resmi ben sansürledim adam direk koymuştu
[media]http://img511.imageshack.us/img511/1552/15ez5liaf2eg8wq9.jpg[/media]