• 21-08-2009, 04:38:11
    #19
    sınıfta mıçan çocuk kopardı. Beni ya

    Birde o 100 mbit hat

    Fazla sıcmayın Lag oluyor
  • 21-08-2009, 05:26:00
    #20
    İçerikten çok adamların yaptığı yorumlar daha komik.
  • 21-08-2009, 12:51:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Fazla zıçmayın lag yapıyor olayı müthiş
  • 21-08-2009, 20:36:22
    #22
    donanımhaberin her zamanki hikayeleri şaşırcak bişi yok
  • 22-08-2009, 02:36:33
    #23
    [media]http://img18.imageshack.us/img18/3750/dh8.jpg[/media]

    Bune ya gece gece nasıl güldüm of
  • 22-08-2009, 07:54:22
    #24
    Komedimisiniz kardeşim.
  • 22-08-2009, 09:13:32
    #25
    Üyeliği durduruldu


    inan gulmekten okuyamadım varmı bole sey ya mıctım deyıp duruyor puahahah ınan kendıme 4 gun zor gelırım tum arkadaslara anlatır msnde geyık yaparız
  • 22-08-2009, 09:17:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 kadar vakit ayırdiğim bir diğer sitedir burası. bir kaç ssde ben paylaşayım
    [media]http://img406.imageshack.us/img406/2747/wctu6vj3.jpg[/media]
    bu resmi ben sansürledim adam direk koymuştu
    [media]http://img511.imageshack.us/img511/1552/15ez5liaf2eg8wq9.jpg[/media]

    İlk resımdekı yorumlar fılan koptum resmen
  • 22-08-2009, 09:34:56
    #27
    Resimler süper koptum.