
r10 kadar vakit ayırdiğim bir diğer sitedir burası. bir kaç ssde ben paylaşayım

[media]http://img406.imageshack.us/img406/2747/wctu6vj3.jpg[/media]
bu resmi ben sansürledim

adam direk koymuştu


[media]http://img511.imageshack.us/img511/1552/15ez5liaf2eg8wq9.jpg[/media]
İlk resımdekı yorumlar fılan koptum resmen