[media]http://img17.imageshack.us/img17/42/dh1a.jpg[/media][media]http://img22.imageshack.us/img22/3661/dh2g.jpg[/media][media]http://img40.imageshack.us/img40/3323/dh6l.jpg/[/media][media]http://img189.imageshack.us/img189/30/dh5.jpg[/media][media]http://img40.imageshack.us/img40/3323/dh6l.jpg[/media][media]http://img18.imageshack.us/img18/3750/dh8.jpg[/media][media]http://img12.imageshack.us/img12/1706/dh10.jpg[/media][media]http://img12.imageshack.us/img12/812/dh9.png[/media][media]http://img9.imageshack.us/img9/9153/metint.jpg[/media][media]http://img14.imageshack.us/img14/5219/dh12.jpg[/media]
Resimler alıntıdır.Ama süper
Forum yöneticilerinden biri SS yerine Ekran Görüntüsü yazayabilirmi.