Şikayet kategorisini takip eden birisi olarak söylemeliyim ki maalesef telegram tarafında dolandırıcılık çok rahat oluyor adam telegram adresi değiştiriyor siliyor forumdakini değiştiriyor vs ben anlam veremiyorum karşılıklı mesajların anlık olarak silinebildiği bir uygulamayı neden insanlar ticari konular için kullanıyorlar özellikle anlam veremiyorum birisi ticareti benimle whatsapp yada forum üzerinden öm ile yapmıyorsa o kişiyle ticaret yapmam yapmasında kimse.
Yanlış mantık bence hocam. Ben numaramı paylaşmak istemediğim için önceliğim telegram oluyor mesela. he telegram hesabı yoksa wpden yada pm den devam ederim. Ama ne hikmetse wpden birkaç kere alışveriş yapınca reklam smsleri gelmeye başlıyor, hatta sms boomermı ne var onunla olmadık yerden sms onayı geldiği bile oldu. Tavsiyem kolay kolay numaranızı paylaşmayın. Ayrıca wp den de mesajlar siliniyor modlu fakan kullanmıyorsanız bir mantığı yok.(işletme wp den siliniyor mu bilmiyorum tabi)