Şikayet kategorisini takip eden birisi olarak söylemeliyim ki maalesef telegram tarafında dolandırıcılık çok rahat oluyor adam telegram adresi değişiyor siliyor forumdakini değiştiriyor vs ben anlam veremiyorum karşılıklı mesajların anlak olarak silinebildiği bir uygulamayı neden insanlar ticari konular için kullanıyorlar özellikle anlam veremiyorum birisi ticareti benimle whatsapp yada forum üzerinden öm ile yapmıyorsa o kişiyle ticaret yapmam yapmasında kimse.
Tabii haklısınız ama yıllardır telegram kullanırım işim için de aynı şekilde kullanım konusunda bence whatsapp'dan çok daha iyi ama tabii kullanırken dikkat etmek lazım dediğim gibi konuşma verilerinizi sürekli yedeklerseniz mesajlar silinse bile elinizde kanıt oluyor ayrıca kişi r10 profilinden iletişimi kaldırsa da bu adminler tarafından loglanıyordur ama örneğin r10 profilinde hiç iletişim bilgisi yoksa ve saçma bir hesapla iletişime geçiyorsa o kişiyle iş yapmam