• 14-03-2007, 19:59:07
    #28
    Üyeliği durduruldu
    üstadlar ciddiyim kız aynen böel dedi de eğer siz harbiden aşık oldum topiğini okusaydınız ne derdiniz yani başak ada mmı yokta sınıfta bana bakıyon benimde kalbbimi hoptlatıyon zaten günün uzun bir saati pc başında oturuyoz odun olduk birde sen bakınca aynne insanın içi şçle abaza hibi oluyor(kızkızkızkızkızkız gibi hucum bot taklidi yapıyoz ya) zaten okula gelemdi bugün gelseydi bir daha baksaydı fazla bakma çevren bozulur diyecektim
  • 14-03-2007, 21:03:30
    #29
    yok abi o kızla uğraşcağına bir site çıkardı şimmdi
  • 14-03-2007, 21:12:03
    #30
    Üyeliği durduruldu
    harbi ya kız muhabbeti yüzünde projeleri yarım bıraktım Yani ne çıarıyoz bu durumdan Kız Kumar Webmasterı Bozar
  • 14-03-2007, 22:36:00
    #31
    Bello bence sen aşık olduğunu sanmışsın.Onun gibi bir kız anca "et güzelliği" için sevilir.Doğru olanı yapmışsın,sanırın kız "tiki" takımının flamalı bir elemanıymış.Sinir olurum o kızlara.O kızlarla yapılabilecek tek şey 1 hafta çıkıp o sırada mala vurmak.Malesef durum bu.
  • 14-03-2007, 22:49:38
    #32
    Adsense'den köşeyi dön sonra tekrar karşısına çık...

    ''Åžimdi hangi kafeye istiyosan gidelim'' de...

    Bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı gibi oldu be
  • 14-03-2007, 23:36:49
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Ya Starbucks ya Gloria Jeans'tir
  • 14-03-2007, 23:43:31
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Üstad parasızlıktan cafeye götürmemek olayı yok orda bildiğim tek cafe var oda internet cafe ayrıca ben pc olamyan cafeyi sevmem
  • 14-03-2007, 23:47:32
    #35
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forum dünyayı sevginin kurtaracağına inananların forumuymuş doğaldır bu konuların açılması

    koptum yaaa
  • 15-03-2007, 00:42:38
    #36
    aynısı bendede oldu...a
    ma kız hiç konuşmadı ters ters baktı "ya" dedi .bende tamam dedim bastım skrt i kaçtım :F