Bello bence sen aşık olduğunu sanmışsın.Onun gibi bir kız anca "et güzelliği" için sevilir.Doğru olanı yapmışsın,sanırın kız "tiki" takımının flamalı bir elemanıymış.Sinir olurum o kızlara.O kızlarla yapılabilecek tek şey 1 hafta çıkıp o sırada mala vurmak.Malesef durum bu.