• 08-05-2007, 21:47:53
    #37
    Üyeliği durduruldu
    valla bu konuyu canlandırmam lazım mı acaba beyler saolun hepinize kız zaten okuldan ayrıldı
  • 08-05-2007, 22:10:08
    #38
    tamam öyleyse. yorgan gitti kavga bitti.
  • 08-05-2007, 23:28:27
    #39
    Üyeliği durduruldu
    evet deli dana abi de şanşı kes seçeceğim bölüm o kızın okulunda açılacakmış beni oraya gönderecekler seneye bendeki de şans umarım yine aynı sınıfa düşmeyiz bişi değil kız onun peşinden dolanıyom sanacak
  • 08-05-2007, 23:37:42
    #40
    Misafir
    helal be delikanlı :A
  • 08-05-2007, 23:53:46
    #41
    bello takma kafana ya kızın pr si kaç okuldanda ayrılmış zaten belliydi sandbox'a düşeceği
  • 09-05-2007, 00:49:42
    #42
    Hani bi fıkra vardır Michael Schumacher bir kıza aşık olur ,kızı istemeye gider ama babası vermez Michael Schumacher'de şöförsem günahım ne der biraz o mesele olmuş..
  • 09-05-2007, 08:53:15
    #43
    teenesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bello takma kafana ya kızın pr si kaç okuldanda ayrılmış zaten belliydi sandbox'a düşeceği
    Bello buna baktın mı hiç pr bu hususlarda çok önemli.
    Demekki sizin Pr'leriniz ayrı dc'lere ait :A sizler ayrı sunucuların pr'lerini kullanıyorsunuz
    sabah sabah güzel konuydu yaw.Geçen aylarda nasıl kaçırmışım
  • 09-05-2007, 09:48:54
    #44
    Misafir
    halaaaaaaaaaal olsun
    ama bende aşık oldum :..( her gun otobuste karsılasıyoz gidip konusucam bakalım ..


    kız dediğin cix olmayacak yeri gelcek senle lahmacun, cift ekmekli ketcaplı dürüm yemesini bilecek soğanlı offf canım cekti yok ben oralara gelemem yok ben mc donalds kızıyım yok benim arkadas ortamım bu kabul ediyorsan yok böhghhq oldum hadi len
  • 10-05-2007, 18:08:33
    #45
    Üyeliği durduruldu
    abi saolun hepimniz için kafama takmıyom zaten hiç bir şeyi