üstadlar ciddiyim kız aynen böel dedi de eğer siz harbiden aşık oldum topiğini okusaydınız ne derdiniz yani başak ada mmı yokta sınıfta bana bakıyon benimde kalbbimi hoptlatıyon zaten günün uzun bir saati pc başında oturuyoz odun olduk birde sen bakınca aynne insanın içi şçle abaza hibi oluyor(kızkızkızkızkızkız gibi hucum bot taklidi yapıyoz ya

) zaten okula gelemdi bugün gelseydi bir daha baksaydı fazla bakma çevren bozulur diyecektim